Prachtig weer was het tijdens het bijzondere slotconcert van Andels Fanfare Corps op camping “De Hoge Waard” in Andel. Een echte vakantiesfeer, maar toch was niet iedereen relaxed.

Zes proeflesleerlingen – Anouk, Sarah, Rhoän, Mels, Diederik en Sim – waren toch wel een beetje gespannen voor hun eerste optreden.

Tijdens de microfoon repetitie oefenden ze nog even de musical “Wieger wordt wakker”. Ook de inmiddels gearriveerde leerlingen uit groep vier van CBS “De Zaaier” zongen uit volle borst mee.

Nadat Andels Fanfare Corps eerst alleen een aantal muziekstukken heeft gespeeld was het tijd voor het gezamenlijk optreden met de musical “Wieger wordt wakker”! In deze musical werd gezongen, geklapt en bugel en saxofoon gespeeld. En ook nog een stuk body-drum.

Leny van der Ham vertelde het verhaal van Wieger, een jongen die op een ochtend wakker wordt en zich bedenkt dat hij die dag zijn eerste cornet-les heeft. Zo onder zijn dekbed droomt hij nog lekker even door…..”.

De jonge muzikanten en de leerlingen van groep vier toeterden en zongen erop los!Trotse ouders en Andels Fanfare Corps kijken terug op een geslaagd concert.