JMet haar 125-jarig bestaan is Andels Fanfare Corps waarschijnlijk de oudste muziekvereniging in het Land van Heusden en Altena. Een vereniging met een rijke geschiedenis, waar een jubileumboek niet mag ontbreken.

Op dit moment wordt er gewerkt aan het samenstellen van dit jubileumboek. Informatie uit bewaard gebleven notulen vormen de basis van de geschiedenis, beschreven in een ± 150 pagina’s tellend boek, samengesteld met oude en nieuwe foto’s en krantenknipsels, afgewisseld met interviews met AFC-ers.

Op een nog nader te bepalen datum later dit jaar vindt de presentatie van het jubileumboek ‘Andels Fanfare Corps 125 jaar’ plaats.

mDe prijs is € 34,95. U kunt het boek via voorinschrijving ( is verlopen ) en met korting voor € 29,95 bestellen bij info@andelsfanfarecorps.nl. De voorinschrijving loopt tot 1 mei 2018.