Jaar: 2020 (Pagina 1 van 2)

Kerstgroet AFC

Het afgelopen jaar was een erg bijzonder jaar. Helaas kunnen wij dit jaar niet onze medewerking verlenen aan de kerstdienst in Heusden en kunnen we u ook geen gelukkig nieuwjaar wensen op ons nieuwsjaarsconcert.
Onze dirigent van het jeugdorkest Olaf, heeft dit filmpje gemaakt, om u ondanks alles hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2021 te wensen !

We mogen weer!

Sinds maart mochten we niet meer mogen repeteren. Gelukkig kunnen we nu weer beginnen met repeteren! Dit past helaas nog niet met het hele orkest, dus hebben we het orkest gesplitst in twee kleinere groepen.

‘Woningsdag’ 2020

Dit jaar kon er helaas geen Aubade plaatsvinden tijdens Koningsdag. Daarom hebben verschillende leden in kleine groepjes op verschillende plekken verspreid door het dorp het Wilhelmus gespeeld!
Dit leverde overal kleine groepjes mensen die vanuit hun voortuin meezongen en lachende gezichten. Toch nog een soort van traditioneel begin van Woningsdag!

« Oudere berichten