Zilver met een gouden randje (hier te beluisteren)

Afgelopen zaterdag trad Andels Fanfare Corps, op de slotavond van de Open Nederlandse Fanfare Kampioenschappen in Drachten, als 7e en laatste fanfare op.Samen met dirigent Floris van der Kooij hebben de muzikanten uit Andel er de afgelopen maanden hard aan gewerkt om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten. Het optreden met de vertolking van Trias Politica van Jan Bosveld werd door juryleden, Tijmen Botma, Jan de Haan en Luuk Tuinstra, beloond met 91 punten. Andels Fanfare Corps eindigde hiermee op de 2e plaats, achter Kunst Na Arbeid uit Lunteren.
Met de felicitaties van componist Jan Bosveld, waarmee hij dirigent Floris van der Kooij bedankt dat hij met Andel de met afstand beste uitvoering van Trias Politica heeft gegeven, krijgt het zilver voor dirigent en muzikanten van Andels Fanfare Corps een mooi gouden randje.
Hapjes gesponsord door Buitenhoff Partycentrum en Catering, hapjes en drankjes gesponsord door enkele oudere-jongere leden en muziek en zang verzorgd door enthousiaste (jeugd)leden zorgden ervoor dat de bijna drie uur durende terugreis een gezellige after-party was voor het AFC-gezelschap.

Foto’s ONFK 2017.