Andels Fanfare Corps neemt u, tijdens het ‘Lentekriebelsconcert’, mee naar verschillende landen in Zuid Europa, maar ook naar de Schotse Hooglanden en natuurlijk ons eigen kikkerlandje Nederland! Samen met onze gasten, zangeres Sybille van Gammeren, Helga Buitelaar en haar twee dochters, Erin & Dane Blom met zang en harp, bezoeken we nog meer Europese landen.

U kunt deze avond genieten van de vele soorten muziek uit verschillende Europese landen. Reden genoeg om naar ons ‘Lentekriebelsconcert’ te komen vrijdag 27 maart in ’t Buitenhoff.

De zaal is open vanaf 20.00 uur en aanvang van het concert is 20.30 uur. De entree is € 5,00.

Tot vrijdag 27 maart in ’t Buitenhoff.

Iedereen is van harte welkom op onze concert- en feestavond. De bar blijft de hele avond open!!