Try-out concert ONFK
Op zaterdag 22 april geeft Andels Fanfare Corps een concert ter voorbereiding op de Open Nederlandse Fanfare Kampioenschappen (ONFK). Het verplichte werk ‘Trias Politica’ van Jan Bosveld, zal in het gevarieerde concertprogramma ten gehore worden gebracht. Het concert wordt gehouden in ’t Buitenhoff in Andel, aanvang 20.00 uur en de toegang is gratis!

Open Nederlandse Fanfare Kampioenschappen
Op 12 en 13 mei organiseert Stichting Frysk Fanfare Festival het ONFK. Fanfares strijden in 5 divisies mee om de titel van Nederlands Kampioen! In alle divisies wordt één verplicht werk gespeeld en een geblindeerd juryteam beoordeelt de werken.

Andels Fanfare Corps speelt zaterdagavond 13 mei, tijdens de Open Nederlandse Fanfare Kampioenschappen in schouwburg De Lawei, Burgemeester Wuiteweg 24  in Drachten. Hoe laat AFC aan de beurt is wordt via loting, rond half 6 die middag bepaald.

Natuurlijk vinden de leden van Andels Fanfare Corps het fijn als er in De Lawei in Drachten zoveel mogelijk AFC-supporters zitten. Mensen die met de bus mee willen kunnen zich aanmelden via info@andelsfanfarecorps.nl.