Start jubileumjaar tijdens Nieuwjaarsconcert

Tijdens het Nieuwjaarsconcert wordt het jubileumjaar afgetrapt, met de onthulling van het logo ‘125 jaar AFC’, door burgemeester Noordergraaf en wethouder mevrouw Jorritsma.

a

Andels Fanfare Corps bestaat dit jaar 125 jaar en dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Jubileumconcert met Tommie Christiaan

Een feest voor iedereen, zaterdag 21 april, in de – tot een prachtige, gezellige concert- en feestlocatie omgetoverde – loods van dhr. Zijlstra in de Julianastraat.

De jeugd heeft de toekomst. Dat gaat het jeugdorkest u laten horen zaterdag 21 april, in een spetterende middagvoorstelling. Ze gaan u verrassen met pophits en muziek uit het musicalgenre, in samenwerking met regionale zangtalenten.

Speciale gast zaterdagavond is Tommie Christiaan. Tommie Christiaan speelt momenteel de hoofdrol in de swingende musical ‘On your feet’ en is bekend van ‘Op zoek naar Zorro’ en ‘De Beste Zangers van Nederland’.

Samen met Andels Fanfare Corps volgt hij tijdens het jubileumconcert een virtuele tijdlijn, waarbij muziek gespeeld wordt uit verschillende tijden en dat gerelateerd is aan gebeurtenissen uit de geschiedenis van AFC. Het concert gaat moeiteloos over in een groot feest voor alle aanwezigen.

Zet 21 april dus alvast in uw agenda, want dit feestje mag u niet missen!

Jubileumreceptie

Precies 125 jaar de oprichting van Andels Fanfare Corps, maandag 23 april, is de jubileumreceptie. Op deze receptie zal de geschiedenis van Andels Fanfare Corps in een tentoonstelling aan u getoond worden. Een muzikale bijdrage zal op deze avond natuurlijk niet ontbreken. Alle leden, oud-leden, donateurs, sponsoren, (muziek)verenigingen zijn op deze receptie van harte welkom