ANDELS FANFARE CORPS 125 JAAR

Andels Fanfare Corps bestaat dit jaar 125 jaar en dat laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan! We gaan dit  jubileum vieren met verschillende activiteiten en concerten verspreid over het jaar 2018. We beginnen zaterdag 21 april met het jubileumconcert. Maandag 23 april, precies 125 jaar na de oprichting van Andels Fanfare Corps, is de jubileumreceptie.Het jubileumconcert en de -receptie vinden plaats in Aels Feest Centrum, Julianastraat 14, 4281 NR Andel.

JUBILEUMCONCERT
Middagmatinee jeugdorkest

Zaterdagmiddag bijt het jeugdorkest van Andels Fanfare Corps het spits af. Op het programma staan pophits en muziek uit het musical genre.Voor dit concert worden nog jonge zangtalenten uit Andel gezocht. Kun je zingen en vind je het leuk om samen met het jeugdorkest muziek te maken, laat het ons dan weten via jeugdorkest@andelsfanfarecorps.nl.De middagmatinee met het jeugdorkest van Andels Fanfare Corps begint om 15.00 uur en de toegang is gratis.
Avondprogramma met Tommie Christiaan

Tijdens het jubileumconcert zaterdagavond volgt het groot orkest van  Andels Fanfare Corps een virtuele tijdlijn, waarbij muziek gespeeld wordt uit verschillende tijden en muziek gerelateerd aan gebeurtenissen uit de rijke geschiedenis van Andels Fanfare Corps. Speciale gast dit concert is Tommie Christiaan.

Tommie Christiaan is bekend van de musical On Your Feet, talentenshow Op zoek naar Zorro en de tv-serie Beste Zangers. Dit jaar vervult Tommie de rol van Jezus in The Passion 2018.Naast solo optredens zingt Tommie ook een aantal nummers, begeleid door Andels Fanfare Corps.
Later op de avond wordt het concert overgenomen door dj Edwin Verbeek en gaat het jubileumconcert moeiteloos over in een groot feest.
Zet 21 april in uw agenda! Het avondprogramma start om 20.00 uur en gaat door tot in de late uurtjes. De entree voor de avondvoorstelling bedraagt slechts 10 euro. Entreekaarten zijn vanaf 2 april in de voorverkoop verkrijgbaar bij Drogisterij Verbeek, Beatrixstraat 23 en bij Spar Baart vof, Burgemeester van der Schansstraat 18 in Andel. U kunt ook kaarten bestellen via info@andelsfanfarecorps.nl.

JUBILEUMRECEPTIE
Maandag 23 april, precies 125 jaar na de oprichting van Andels Fanfare Corps, is de jubileumreceptie. Iedereen is van harte welkom vanaf 19.30 uur. Op deze avond bent u in de gelegenheid de leden van Andels Fanfare Corps, onder het genot van een hapje en een drankje, te feliciteren met het jubileum.Het officiële gedeelte begint om 20.00 uur en gaat rond 21.00 uur over in een gezellig avondje, met een optreden van Bigband ‘sHOT uit Den Bosch.Deze avond wordt de geschiedenis van Andels Fanfare Corps in een tentoonstelling aan u getoond.