Al weken lang kijkt ze ernaar uit, optreden met het jeugdorkest van Andels Fanfare Corps. Ze is al een paar dagen niet fit, maar als een echte artiest betreedt de 12 jarige zangeres Lieke Schouten uit Andel  het podium. Jammer genoeg gaat toch mis en moet de dapper  Lieke haar optreden vroegtijdig beëindigen.Maar the show must go on en na een korte pauze vervolgt het jeugdorkest van Andels Fanfare Corps haar optreden tijdens de middagmatinee, in verband met het  125-jarig bestaan van de vereniging. Onder leiding van inval dirigent en saxofoondocent Dennis Te Woerd worden nog een paar musicalnummers gespeeld en was het al met al toch nog een geslaagde middag.

Het jubileumconcert met zanger Tommie Christiaan trok een volle zaal.Het publiek kon genieten van afwisselende muzieksoorten uit verschillende tijden van Andels Fanfare Corps onder leiding van de afscheidnemende dirigent Floris van der Kooij, die dit concert voor de laatste keer het orkest dirigeerde. Maar ook van de solo-optredens van Tommie Christiaan, met muziek van zijn nieuwe ep ‘Zoveel liefde’. Tijdens de gezamenlijke optredens van Tommie en AFC wordt er door het publiek meegezongen en vooral meegeklapt.  De muzikale avond afgesloten met muziek van DJ Gewoon @.Een gezellig, zeer geslaagde mooie zomeravond, waar het jubilerende Andels Fanfare Corps met plezier aan terug kan denken.

Jubileumconcert 125 jaar AFC olv Floris van der Kooij