We kijken terug op een zeer geslaagd concert gisteren!

Een prachtige dag waarvan het resultaat op Altena TV te zien zal zijn op eerste kerstdag om 13:00 uur.

Dank aan Joelle van Andel voor de zang, onze dirigent Pieter Vandermeiren voor de muzikale leiding, Mirasound en Henk van Loon voor het mogelijk maken van de opnames. Verder bedankt aan Arja van den Heuvel en Klaas van Gelderen voor de presentatie, het VSBfonds en de Gemeente Altena, in het bijzonder burgemeester Egbert Lichtenberg . Daarnaast bedankt aan de Voorste Venne, de Rabobank, Chocoladegeschenken, Goemaat en de Slagwerkgarage. En last but not least natuurlijk bedankt aan onze leden die zoveel tijd en energie hebben gestoken in het organiseren van dit prachtige project!

Deze live opnames zijn gemaakt met de dan geldende coronamaatregelen.

Op 1st Kerstdag 2021 vanaf 13:00 uur kunt u deze productie zien op AltenaTV , kanaal 38 op ZIGGO/ 1414 op KPN.

Deze uitzending is nu te zien op ons youtube kanaal van AFC!

Horizons!

Op 20 november geeft het Andels Fanfare Corps in samenwerking met zangeres Joëlle van Andel een prachtig winterconcert, waarin het thema Horizons centraal staat. Voor het Andels Fanfare Corps betekent dit het licht aan de horizon, waarin we weer met z’n allen onze passie kunnen uitoefenen en waarin we weer de verbinding met elkaar vinden door middel van het maken van muziek. Naast prachtige, warme en winterse klanken uit de instrumenten zal Joëlle van Andel haar stem laten horen samen met het orkest. Dit geeft een mooie diversiteit aan de avond. U zult echt een avondje uit zijn. Het winterconcert zal opgenomen worden door Mirasound en uitgezonden worden op kerstochtend op AltenaTV Omdat het een tv opname betreft, zullen we het concert 2 maal opvoeren met een pauze ertussen. Wij hopen u te zien op 20 november, zodat u zich kan laten betoveren in de wonderlijke klanken van de winter.