EINDE VAN EEN TIJDPERK

Door de verzamelwoede van enkele leden van Andels Fanfare Corps werd in 1962 al oud papier opgehaald bij de inwoners van Andel.

Helaas komt aan dit tijdperk, na ruim 60 jaar trouwe dienst, een eind.

Op de eerste en derde zaterdag van de maand werd door de leden van Andels Fanfare Corps het oud papier in Andel opgehaald. Helaas kan het bedrijf dat de vrachtwagens en chauffeurs levert deze diensten niet meer aanbieden op zaterdag en komt er in december 2022 voor Andels Fanfare Corps een eind aan dit tijdperk.

Langs deze weg willen we de inwoners van Andel bedanken voor de (financiële) steun die wij door het ophalen van jullie oud papier al die jaren hebben mogen ontvangen.

Wilt u ons vanaf 2023 financieel blijven steunen, word dan donateur van Andels Fanfare Corps, voor maar 1 euro per maand.

Stuur een mail naar penningmeester@andelsfanfarecorps.nl en we nemen contact met u op.