Jubileumconcert Andels Fanfare Corps meer dan geslaagd!

Het Andels Fanfare Corps (AFC) bestaat 130 jaar. Ter ere van dit bijzondere feit gaf het orkest zaterdag (25-11) een jubileumconcert in theater De Bussel in Oosterhout. Speciaal voor de gelegenheid deed zanger en componist Tim Akkerman mee.
Het concert kreeg de titel A Fusion of Melodies mee. AFC speelde fanfaremuziek, popmuziek, filmmuziek en een aantal van Tim Akkermans eigen nummers, zoals Winner, Dance Tonight en Inside my Head. Het was een avond vol schitterende klanken.
Het publiek, dat in grote getale aanwezig was, genoot zichtbaar en hoorbaar van het gevarieerde programma.
Graag willen wij Tim Akkerman, Evert ( gitarist ), Theater De Bussel, Dirigent Pieter Vandermeiren en alle muzikanten bedanken voor een top avond.

Klik hier voor nog meer foto`s